Sortida aplecs

Bones gent, aquest últim tram de l’any continuem fent sortides, en pocs dies hem fet dues sortides, el 29 de setembre per anar a l’aplec de Sant Miquel de Fontfreda i, el 7 d’octubre per anar a l’aplec del Fau.
El dia de l’aplec de Sant Miquel vam agafar pel Coll de Sant Martí, allà vam baixar cap a la Farga direcció el Roquet i vàrem pujar fins a Coll d’Oliveda per on baixava la cursa del Fau. Allà, vam agafar pista fins més amunt dels Gessos fins a quedar per sota la carretera que puja al Fau, aquí vam anar a buscar el camí que baixa fins al GR11 i cap al Rimaló. Un cop allà vam arribar a Sant Miquel per pista.
A Sant Miquel, ens vam trobar amb la gent que havia pujat caminant o en cotxe, el mossèn va dir la missa i tot seguit es va fer un aperitiu que es va posar al moll de l’os.
Per marxar vam agafar la pista que passa pel Puig i baixa fins al clot, d’allà ens vam enfilar fins a Coll d’Oliveda, cap al Puig de les Roques i per la pista paral·lela a la pujada de la Gorga. D’allà ja vam tirar cap a Maçanet.

Per la sortida de l’aplec del Fau, vam passar per la Farga i direcció cap al Roquet. Allà vam agafar un corriol que surt a mitja pujada de la Gorga, vam seguir per la pista cap a Coll d’Oliveda, vàrem continuar pujant cap als Gessos i d’allà cap al Fau, ja sabem que l’última pujada pedalable, pedalable no és…
Al Fau ens vam retrobar amb els que havien pujat a peu, els que pugen cada mes a fer la reconstrucció i el mossèn, que com a Sant Miquel, va ofrenar una missa a la capella del Fau.
Un cop acabada la missa, l’Esteve ens va fer una paella collonuda. Vam dinar a dins el refugi on érem aproximadament una cinquantena de persones.
Després de dinar va ser hora d’anar baixant, quan vam ser a la pista ens vam trobar un grup de vuit bikers que venien de Setcases i anaven cap a Llançà. Feien nit a Cantallops, però no sabien per on havien d’anar exactament, així que vam baixar junts fins al trencant de La Vajol, un cop allà ja agafarien cap a Agullana i La Jonquera.
Bé, ja en tenim dos més al sac, a per la següent.